תזונה לשיער
הפורטל לבריאות ויופי השיער
דף הבית     ?מי אנחנו     יצירת קשר     פינת המומחים

פתרונות לנשירת שיער



תזונה לשיער
עודכן לאחרונה ב 17/4/15

תזונה לשיער

נתחיל מהדבר הכי חשוב והוא מים, גוף שחסר לו מים הוא גוף יבש והשיער הוא האיבר הראשון שנפגע מיובש.
הגוף יודע לחיות בלי שיער ולכן אם הגוף יבש הוא יקח ממקומות שהוא לא צריך וייתן לאיברים חשובים יותר לגוף.
תזונה לתלתלים בריאים 
 

שיער מורכב בעיקר מחלבון הקרטין, לכן יש לתת לו רמות מספקות של חלבון. ניתן להשיג זאת באכילת שעועית, זרעים, דגנים, בשר ודגים.

 

מינרלים לשיער

דרוש גם מינרלים לאחזקת שיער בריא, במיוחד ברזל וסידן שנמצאים במאכלים כגון: אצות, כרוב, טחינה, מוצרי סויה למיניהם ומוצרי חלב.

 

ירקות

ירקות חשובים לשיער בריא הם : בצל, שום, עלים ירוקים, גזרים, מלפפון ופלפל ירוק וברוב הזרעים המונבטים, אשר מכילים את חומר הסיליקה ( סיליקה : הוא חומר שיוצר חלק מהעמילים שמרכיבים את השיער).

 

כליות

אם הכליות חזקות, השיער חזק.
שיעור הצמיחה של השיער תלוי בכליות, כליות בריאות מייצרות שיער בריא שצומח מהר.

מאכלים אשר מזינים את הכליות
דגנים מלאים כגון: שעורה, קינואה, גרגרי חיטה, אורז
שעועית שחורה ואדומה
בצל, בצל ירוק, פטרוזיליה, סלרי, סלק, עירית, שומר
פירות: אוכמניות ופטל שחור
קטניות: זרעי שומשום שחור ואגוזי מלך 

הרבו בשתיית מים 
לא להרבות במלח 
  

 
שאלות נפוצות
 
 
מי שקרא כתבה זו התעניין גם הבכתבות אלו






ייעוץ
מקצועי
בחסות
את מחפשת פתרון לבעיה מסוימת?
חפשי כעת לפי טקסט חופשי


X

 

נשמח לעזור!

במידה ונוכל לעזור, אל תהססי לפנות אלינו.

עעע
נשמח לענות לשאלות
Blacknet.co.il - בניית אתרים